Жумуштар

  • Кредиттик бөлүмдүн жетектөөчү адиси

    "Ишкердикти өнүктүрүү фонду" микрокредиттик компаниясы ачык акционердик коому (мындан ары - Коом) Кредиттик бөлүмдүн жетектөөчү адисинин бош кызмат ордуна сынак жарыялайт.

    • Жумуш тажрыйбасы: 1 жылдан кем эмес
    • Шаары: Бишкек
    • Жумуш: Толук убакыт
    • Иш графиги: саат 09:00дөн 18:00гө чейин
    Талаптар
    • Жогорку экономикалык же юридикалык билим;
    • Банктык жана микрофинансылык уюмдарда 1 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;
    • Кыргыз Республикасынын колдонуудагы мыйзамдарын жана Кыргыз Республикасынын Улуттук банкынын ченемдик укуктук актыларын билүү;
    • Адамдар менен иштөө жөндөмү.
    Жоопкерчилик
    • Кредиттик бөлүмдүн жетекчисинин жана компаниянын жетекчилигинин көрсөтмөлөрүн жана тапшырмаларын аткарат;
    • Кредиттик өтүнмөлөрдү берилген документтердин жана кредиттик маалымат бюролорунун маалыматтарынын негизинде тандоо;
    • Долбоорду баалоону жүргүзөт;
    • Тиешелүү кредиттик өтүнмөнүн документтеринин тууралыгын, ырааттуулугун жана толуктугун текшерип, кредиттик досье түзөт;
    • Финансылоо үчүн Компаниянын Кредиттик комитети үчүн долбоорлорду даярдайт;
    • кредиттик келишимдин жана кепилдик келишиминин долбоорлорун түзөт;
    • карыз алуучу, күрөө берүүчү жана гарант маалыматтар базасына кирет;
    • акча каражаттарын чыгарууга буйруктарды даярдайт;
    • кредитти төлөө графигине ылайык карыздын негизги суммасынын жана чегерилген пайыздардын төлөнүшүнө мониторинг жүргүзөт;
    • берилген кредиттердин максаттуу пайдаланылышын көзөмөлдөйт жана контролдойт;
    • кредиттик каражаттардын максаттуу пайдаланылышына мониторинг жүргүзүү мөөнөттөрүнүн сакталышын камсыздайт;
    • кардарлардын кредиттик милдеттенмелерин аткарбагандыгы жөнүндө билдирүүлөрдү өз убагында даярдайт жана жөнөтөт;
    • карыз алуучулардан келип түшкөн арыздарды Кредиттик комитетке берет;
    • Жетекчиликке алынган долбоорлор боюнча Компаниянын Кредиттик комитетинин чечимдеринин аткарылышы үчүн жооптуу;
    • кредиттик делолордун Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын, Кыргыз Республикасынын Улуттук банкынын ченемдик укуктук актыларынын жана коомдун ички документтеринин талаптарына ылайык толук толтурулушун камсыз кылат;
    • мөөнөтү өтүп кеткен кредиттер боюнча иш алып барат, андан кийин төлөмдөр жана карыздар жөнүндө маалымат камтылган кредиттик файлды юридикалык бөлүмгө өткөрүп берет;
    • Компаниянын кардарларына каржылоо шарттары боюнча консультацияларды жана сунуштарды берет, анын ичинде алгылыктуу каржылоо схемасын, талап кылынган кредиттик каражаттардын көлөмүн аныктоо жана бизнес-планды кайра карап чыгуу;
    • учурдагы документтерди, анын ичинде кирүүчү жана чыгуучу кат-кабарларды тейлейт;
    • бонустарды эсептөө үчүн жеке формаларды толтурат.
    Шарттар

    Кызыккан каттар жана резюме төмөнкү электрондук почта аркылуу жөнөтүлүшү керек: kurmanjan_k@frp.kg.

    Арыздар кабыл алынган сайын каралат. Өтүнмөңүздүн темасында жумуштун аталышын көрсөтүңүз.

  • Аксы филиалынын директору

    "Ишкердикти өнүктүрүү фонду" микрокредиттик компаниясы ачык акционердик коому (мындан ары - Коом) Аксы филиалынын директорунун бош кызмат ордун ээлөөгө сынак жарыялайт.

    • Жумуш тажрыйбасы: 3 жылдан кем эмес
    • Шаар: Кербен
    • Жумуш: Толук убакыт
    • Иш графиги: 9:00дөн 18:00гө чейин
    Талаптар
    • Жогорку экономикалык же юридикалык билим;
    • Банк секторунда 3 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;
    • Адамдардын көндүмдөрү;
    • Кыймылсыз мүлктү жана кыймылдуу мүлктү баалоо боюнча күбөлүк;
    • Мурунку иштеген жеринен экиден кем эмес оң маалымдама;
    • Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын жана Кыргыз Республикасынын Улуттук банкынын коомдун кредиттик ишин жөнгө салуучу ченемдик укуктук актыларын билүү;
    • Финансылык анализдин жана кредит портфелин башкаруунун негиздери.
    Жоопкерчилик
    • Филиалдын учурдагы ишин оперативдүү башкарууну ишке ашырат;
    • Филиалда аткаруучу жана административдик функцияларды аткарат;
    • Укуктардын жазуу жүзүндөгү макулдугу менен операциялык жана чарбалык маселелерди чечет, филиалдын ишкердик ишин камсыз кылуу үчүн зарыл болгон бүтүмдөрдү түзөт. Компаниянын жоболору;
    • филиалдын ишине тиешелүү маселелерди коомдун Башкармасынын кароосуна киргизет;
    • кредиттик келишимдерди жана күрөө келишимдерин түзөт жана кол коет;
    • ички тартип, ишти уюштуруу жана филиалдын компетенциясына кирген башка маселелер боюнча буйруктарды жана нускамаларды чыгарат; Бул актылар филиалдын бардык кызматкерлери үчүн милдеттүү болуп саналат;
    • Филиалдын кызматкерлерин кызматка дайындоо жана бошотуу үчүн сунуштарды Компаниянын Башкармалыгына бекитүү үчүн берет;
    • микрокредиттик келишимдерди түзүүнү жана бузууну, аларды аткарууну, аткарууну кабыл алууну жана мыйзамда каралган башка аракеттерди камтыган бардык юридикалык мааниге ээ аракеттерди жасайт;
    • филиалдын иши үчүн зарыл болгон иш жүзүндөгү иш-аракеттерди, анын ичинде корреспонденцияларды кабыл алууну жана жөнөтүүнү, чыгыш документтерге кол коюуну жана эсепке алууну жүргүзөт;
    • филиалдын ишинен келип чыккан маселелер боюнча бардык зарыл ыйгарым укуктарды берүү менен соттордо жана башка органдарда коомдун укуктарын жана мыйзамдуу кызыкчылыктарын көрсөтөт жана коргойт;
    • Филиалдын жобосунун алкагында мамлекеттик органдарда, коомдук уюмдарда, чарба жүргүзүүчү субъекттерде жана башка компетенттүү органдарда, ошондой эле филиалдын ишине тиешелүү маселелер боюнча жеке жактар ​​менен болгон мамилелерде коомдун кызыкчылыктарын коргойт;
    • филиалдын банктык эсебин колдонууга байланыштуу жол-жоболорду жана аракеттерди жүзөгө ашырат;
    • Филиалдын жылдык киреше жана чыгаша бюджетинин долбоорлорун бекитүү үчүн Компанияга берет жана алардын пункттар боюнча аткарылышын камсыздайт;
    • ай сайын башкы кеңсеге көйгөйлүү кредиттер боюнча отчет берет;
    • Компаниянын башкы кеңсесине арыздар боюнча жума сайын отчет жөнөтөт;
    • филиалдын иштөөсү үчүн зарыл болгон башка иш-аракеттерди, филиалдын жобосунда белгиленген ыйгарым укуктардын чегинде жүзөгө ашырат;
    • берилген документтердин жана кредиттик бюронун маалыматтарынын негизинде кредиттик арыздарды кароону жана тандоону уюштурат;
    • карыз алуучу, күрөө берүүчү жана гарант маалыматтарынын маалымат базасына киргизилишин камсыздайт.
    Шарттар

    Кызыкчылык каты жана резюме төмөнкү электрондук почта аркылуу жөнөтүлүшү керек: kurmanjan_k@frp.kg.

    Арыздар кабыл алынган сайын каралат. Өтүнмөңүздүн темасында бош орунду көрсөтүңүз.

  • Кыргыз Республикасынын бардык аймактарындагы кредиттик эксперт

    Биздин компания Кыргыз Республикасынын бардык аймактарынан тажрыйбалуу кредиттик эксперттерди издейт.

    • Тажрыйба: 1–3 жыл
    • Толук убакыт
    • График: 5/2
    • Иш убактысы: жумасына 8 күн
    • Жумуш форматы: сайтта
    • Милдеттери:
    • Тобокелдиктерди минималдаштыруу жана диверсификациялоо аркылуу анын алгылыктуу сапатын сактоо менен филиалдын кредиттик портфелинин туруктуу өсүшүн камсыз кылуу;
    • филиал тарабынан сунушталган кызматтардын толук спектрин колдонууга багытталган жаңы кардарлардын чөйрөсүн кеңейтүү;
    • кредиттөө тартибин билүү, колдонуудагы мыйзамдардын ченемдерин, Кыргыз Республикасынын Улуттук банкынын банк ишин жөнгө салуучу ченемдик укуктук актыларын, нускамаларын жана башка ченемдик укуктук актыларын билүү;
    • Кыргыз Республикасынын колдонуудагы мыйзамдарында, ошондой эле коомдун ички ченемдик документтеринде, анын ичинде кызматкер өзүнүн кызматтык милдеттерин аткарууда жеткиликтүү болгон купуя маалыматтарга, анын ичинде коммерциялык жана банктык сырларга карата талаптарды сактоо;
    • Кылмыштуу кирешелерди легализациялоого (адалдоого) жана терроризмди каржылоого каршы аракеттенүү максатында Кыргыз Республикасынын колдонуудагы мыйзамдарынын жана коомдун жергиликтүү ченемдик укуктук актыларынын талаптарын сактоо;
    • берилген документтердин, кредиттик маалымат бюролорунун маалыматтарынын негизинде кредиттик арыздарды тандоо;
    • финансылоо процессине тартылган потенциалдуу кардарларды тартуу боюнча иш-чараларды жүргүзүү;
    • каржылоо шарттары (каржылоо шарттары, пайыздык чендер, каржылоо формалары ж.б.) жана кредиттик арызды кароо үчүн зарыл болгон документтердин пакетине талаптар боюнча кардарларга консультация берүү;
    • Кабыл алуу, каржылоо өтүнүчүн карап чыгуу жана учурдагы каржылоо шарттарына өзгөртүүлөрдү киргизүү арызды кароо үчүн кардарлардан документтердин пакетин чогултуу процесси. Каржылоо өтүнүчүн кароо үчүн кардар тарабынан берилген документтердин болушуна жана толуктугуна мониторинг жүргүзүү;
    • кардардын жалпы төлөөгө жөндөмдүүлүгүн, туруктуулугун жана кредиттик жөндөмдүүлүгүн аныктоо үчүн анын бизнесине сапаттуу жана өз убагында финансылык талдоо жүргүзүү жана долбоорду талдоо;
    • кредиттер боюнча күрөө катары сунушталган мүлктүн/мүлктүк укуктардын күрөө наркын коомдун ыйгарым укуктуу органы тарабынан аныкталган өлчөмдө аныктоо;
    • Күрөө катары сунушталган мүлккө/мүлккө укук белгилөөчү документтердин Кыргыз Республикасынын колдонуудагы мыйзамдарынын талаптарына, ошондой эле коомдун ички ченемдик документтерине ылайык келүүсүн текшерүү;
    • арыз ээсин жана/же гарантты, күрөө берүүчүнү терроризмге жана экстремизмге тиешеси бар адамдардын тизмесинен текшерүү;
    • өтүнмөлөрдү кароо процессине катышкан коомдун тиешелүү бөлүмдөрүн алардын корутундуларын андан ары даярдоо үчүн зарыл болгон документтер менен камсыз кылуу;
    • долбоор боюнча аны каржылоонун максатка ылайыктуулугу же учурдагы кредит боюнча каржылоо шарттарын өзгөртүү жөнүндө чечимдин негиздемеси менен эксперттик корутундуну даярдоо;
    • коомдун ыйгарым укуктуу органынын кароосуна каржылоого сунушталган долбоор боюнча корутундуларды берүү (каржылоонун учурдагы шарттарын өзгөртүү);
    • Зайымчы тарабынан кредиттик каражаттарды максаттуу пайдаланууну текшерүү;
    • кредиттик каражаттардын максаттуу пайдаланылышына мониторинг жүргүзүү мөөнөттөрүнүн сакталышын камсыздайт;
    • Зайымчынын бизнесинин финансылык абалына талдоо жүргүзүү жана күрөөлүк камсыздоого мониторинг жүргүзүү (берилген ыйгарым укуктардын чегинде) жана жыйынтыктарын коомдун ыйгарым укуктуу органынын кароосуна берүү;
    • Несие алуучу тарабынан негизги карыздын өз убагында жана толук төлөнүшүн жана кредиттик каражаттарды пайдалангандыгы үчүн пайыздарды төлөөнү камсыз кылуу боюнча чаралардын комплексин ишке ашыруу;
    • Мөөнөтү өтүп кеткен кредиттерди төлөө боюнча иш-чаралардын комплексин ишке ашыруу, анын ичинде Зайымчынын иштеген жерине жана жашаган жерине баруу;
    • кредиттик файлдардын Кыргыз Республикасынын мыйзамдарынын, Улуттук банктын ченемдик укуктук актыларынын жана коомдун ички ченемдик актыларынын талаптарына ылайык толук толтурулушун камсыз кылат;
    • Филиалдын директоруна анын кредиттик портфелинин сапатынын начарлашы/же мүмкүн болгон начарлашы жөнүндө өз убагында билдирүү;
    • Коомдун ички ченемдик документтерине ылайык көйгөйлүү кредиттер боюнча иштерди жүргүзүү;
    • Кредиттөө процессинде кредит толугу менен кайтарылганга чейин Зайымчынын Компаниянын башка бөлүмдөрү менен өз ара аракеттенүүсүн координациялоо;
    • жаңы кардарларды тартууга багытталган маркетинг кампанияларына жана башка иш-чараларга катышуу;
    • адистештирилген банктык басылмаларды, Кыргыз Республикасынын ченемдик-укуктук жана мыйзам актыларын өз алдынча үйрөнүү аркылуу алардын кесиптик даярдыгынын деңгээлин жогорулатуу;
    • Кредитти же кредитти алмаштыруучу арызды кароого катышууга, эгерде алар өзүлөрү Зайымчы, Күрөө берүүчү, Кепилдик берүүчү же ушул арыз менен байланышкан башка жак менен кандайдыр бир түрдө байланышта болгон, ошондой эле алар Зайымчы, Күрөө берүүчү, Кепилдик берүүчү катары чыкса же кандайдыр бир башка жол менен, анын ичинде жакын үй-бүлө мамилелери менен байланышкан учурлардан тышкары. Эгерде ал кредитке же кредитти алмаштырууга арызды кароого кандайдыр бир түрдө байланыштуу болсо, ал бул тууралуу Филиалдын директоруна билдирүүгө милдеттүү;
    • Филиалдын ишмердүүлүгүнө тиешелүү жана Компанияны кызыктырган маселелер боюнча жолугушууларга жана семинарларга катышуу;
    • Филиалдын директорунун жана Компаниянын башкаруу органдарынын буйруктарын/көрсөтмөлөрүн аткаруу;
    • Филиалдын өндүрүшүндөгү документтердин сакталышын жана эсепке алынышын камсыз кылуу, ошондой эле Кыргыз Республикасынын колдонуудагы мыйзамдарына жана коомдун ички ченемдик актыларына ылайык аларды архивге сактоого өткөрүп берүү;
    • Функционалдык милдеттерине ылайык филиалдын кардарларына жана конокторуна туура жана достук тейлөө;
    • Компаниянын ички эмгек тартибинин талаптарын сактоо;
    • Коопсуздук талаптарын жана эмгекти коргоо стандарттарын сактоо;
    • Башкалар менен өз ара аракеттенүү коомдун түзүмдүк бөлүмдөрү;
    • Иштен бошотулгандан кийин, Филиал Компаниянын өзгөчө менчиги болуп саналган Филиалда иштөө учурунда түзүлгөн же алынган бардык документтерди сактап калат;
    • 1С маалымат базасына Зайымчынын, күрөө берүүчүнүн жана гаранттын маалыматтарын киргизет.
    Талаптар:
    • жогорку экономикалык же юридикалык билим;
    • кыймылсыз жана кыймылдуу мүлктү баалоо боюнча күбөлүк;
    • банк тармагында 1 жылдан кем эмес иш тажрыйбасы;
    • адамдар менен иштөө жөндөмдүүлүгү;
    • позитивдүү сунуштар (эгер бар болсо, мурунку иштеген жеринен).
    Шарттар:

    Кыргыз Республикасынын Эмгек кодексинде белгиленген шарттарда.

    Сиздин кызыккан катыңыз жана резюмеңиз төмөнкү дарекке жөнөтүлүшү керек: kurmanjan_k@frp.kg.

    Арыздар кабыл алынган сайын каралат. Өтүнмөңүздүн темасында жумуш ордун көрсөтүңүз.